آسمونه ابری

یه دنیا حرف داشتم و می خواستم بگم .... ولی هیچی نگفتم ..... و سکوت کردم .. نگاه کردم به آسمون گرفته و ابری
که نه می تونست گریه نه حرفی بزنه و فقط گرفته بود نمی دونم به چه جرمی ...

خجالت کشیدم و سرم رو انداختم پایین ، درسته که برام آسون نبود ، جلوی کسی این کارو کردم که خیلی دوسش دارم و

برای تک تک حرفهاش ارزش قائلم و روشون وقت می زارم و فک می کنم .


غرورم شکست ، ولی ناراحت نشدم چون الکی و بی خودی نشکست ، به خاطر حرفام و کارام بود .


به اونم حق می دم چون انتظاراتی داره و باید بهشون برسه تا بتونه اطمینان کنه .

*******************************************************************

خیلی دوستت دارم ،
هر کاری کنی بهت حق می دم چون دوره و زمونه آدمها رو نسبت به همدیگه بی اعتماد کرده .

امتحان فردا

وای چه حالی می ده ، فردا یه امتحان خفن داری و پس فرداش یه امتحان فوق خفت دیگه داری و بیایی بشینی آپ کنی ، قابل توجه تمامی عزیزان که مثل چی دارن درس می خونن و به وبشون اهمیت نمی دن ، اینجا باید خودتون رو نشون بدید نه ....
از طرف همه ی دوستان محتاجیم به دعا " هم اکنون نیازمند تقلب شما هستیم " ( انجمن خدایان تقلب )

این دانشگاه از دست ما دیونه شده هیچ مراقبی به ما کار نداره ، همه می ذارن ما اوپن بوک بنویسم ، آقای رییس دانشگاه واقعاٌ دستت درد نکنه .
آقا فقط دانشگاه آزاد اونم واحد ....... هلو ، کره هر چی فکنی و دوس داشتی باشی پیدا می کنی جز آدم درسخون .. همه دو دره باز مث بنده فقط دنبال مخ زدن استاد و پیدا کردن آدرس استادها یا شماره های آنها و یه دنیا خالی بندی تقدیم به استاد ها جهت گرفتن نمرات بالا ....

خاطره : برای یه استاد ریاضی خالی بستم که ارشد کامپیوتر هستم ، بنده خدا کلی ما رو تحویل گرفت و خوشگل خوشگل درس داد و بعد گفت شما کدوم دانشگاه هستی ، منم که نمی دونستم کدوم دانشگاهها فوق دارن و بیلمیرم دانشگاه ، خیلی سریع گفتم دانشگاه تهران ، استاده رفت به عرش و کلی تشویق و چند دقیقه بعد گفت رتبه شما چنده ، منم تو مغزم گفت ، رتبه متبه تعطیل ، گفتم استاد من سهمیه شهید داشتم " به یاد همه ی شهدا " و معدل کلم 17 بود "رتبه ام خیلی عالی شده "" من غلط کنم معدل بالای 13 بگیرم اصلاٌ تو عمرم نمره بالای 14 نداشتم "" وای چه حالی می ده بعضی ها رو مثل این استادهای کوچولو سر کار بزاری و حال کنی .... استاده آخر کلاسش گفت خواهرم می خواد فوق بخونه و نمی دونه رفرنس چی هست ، من که طبق معمول خدای رفرنس شده بودم ، گفتم استاد شما لطف کنی ایمیلتون رو بدید و من براتون بفرستم ... " قراره بفرستم "
حالا موندم اگه این استاده منو تو دانشگاه خودمون ببینه چی بگم
این دوستم تو اون کلاس از خنده مرده بود ، نزدیک بود آبروی چندین ساله منو ببره " از همین جا می گم بی تربیت "

خوب شبتون بخیر - برم ادامه درس خوشگل و مزخرف فیزیک رو ادامه بدم.