چه کسی اجازه داده ؟!

 

حضرت علی (ع) :

 

    "" نادان ترین مردم کسی است که خود را خردمندتر از هر کس گمان برد  ""

 

 

دیروز برای اولین بار تو این چند سال اخیر بود که اینقدر از دست کسی ناراحت می شدم، البته نه که تا حالا از دست کسی ناراحت نشدم ، شدم ولی گذشتم ، ولی این یکی خیلی فرق داشتم ،

 

موارد توهین این آقا :

 

1-     توهین به یه قوم خاص

2-     توهین به یه آدم

3-     توهین به مطالب و حرفهای یه شخص

4-     توهین به اهالی شهرستانها

5-     خرد کردن طرف در مقابل همه

 

من نمی دونم کی به ما آدمها اجازه می ده که کسی رو مورد نقد و بررسی قرار بدیم ، فکر نمی کنم کسی از ما نظری خواسته باشه که بخواهیم اینقدر با لحن بد شخصیت یه انسان نقد و خرد کنیم . حتی ما اندازه اون شخص هم نیستم که بخواهیم درباره اش حرفی بزنیم .

 

مطمئناٌ اگه کسی اول به وبلاگ این آقا بره و مطالبش رو بخونه ، فکر می کنه این کی هست ، چه آدم باشخصیتی یا با چه طرز فکر جالبی ،  ولی جریان من برعکس شد من تو وبلاگ یکی از دوستانم کامنت این آقا رو تماشا کردم و بعد به وبلاگش رفتم و دیدم ...

 

واقعاٌ برای این آدم متاسفم ، با این دیدگاه و طرز فکرش حتی اگه به بالاترین درجات برسه، مطمئناٌ از فرهنگ ، شعور ، انسانیت سهمی نداره ...

 

 *********************************************************************

 

امروز نوشت :

                    نمی خواستم آدرس وبلاگ این دوست عزیز رو بذارم ولی خودش اومد که سخنان گوهر بارشون رو توجیهی کرده باشن و اینکه تو وبلاگ من چیز دیگه ای نوشته بود و در وبلاگ خودشون مطلب دیگه ای درباره من نوشته بودن و "" نظر بنده رو در وبلاگ خودشون پاک کرده بودن "" و خیلی هم توهین آمیز و کاملاٌ از روی حس ناشی از تنفر و حسادت بود .

من اول به خاطر این از شما ناراحت شدم که فکر می کرد که یه فردی با این طرز فکر چرا اینجوری نوشته ، ولی حالا بهم ثابت شد ، اون چیزی که من فکر می کردم نیستی مثل اکثر آدمهای عوام دیگه تو ایران هستی ، ولی یکم بذک شده تر یا شیک تر ، هیچ فرقی نداریییییییییییییییییییییییییییییییی...........

 

ولی عزیزم می بخشمت چون دوست ندارم دلم رو به خاطر آدمهایی مثل تو ابری کنم.

 

 

خنده تلخ من از گریه غم انگیزتر است

کارم از گریه گذشته بدان می خندم .

 

معرفی یه شخصیت بزرگ ( دکتر فرهنگ هلاکوئی)

 

دکتر فرهنگ هلاکویی

 

طبق قولی که داده بودم مطلب بعدی را درباره دکتر هلاکوئی می نویسم ، یادمه دقیقاٌ روز جمعه بود که من به اتفاق پدر و مادرم رفتیم کرج خانه عمویم ، روزی بود که عید سعید فطر رو می خواستند اعلام کنند که بعد روز شنبه شد .

جمعه شب همه دور تلویزیون بودیم که کانال اندیشه TV داشت مشاوره های دکتر را پخش می کرد ، پسر عموی من که آشنایی بیشتری داشت گفت این خیلی مرد بزرگی هست . خلاصه سخنرانی دکتر ما تقارن پیدا کرد با سریال میوه ممنونه ، پدر و مادرها  اصرار شدید داشتند که ما می خواهیم سریال رو ببینیم و ما جوانترها گفتیم باید رای بگیریم که چون تعداد ما بیشتر بود برنده شدیم ولی بعد پشیمون شدیم چون دیدم این بنده خدا ها پراکنده شدن و یا خوابیدن و .... و رفتیم سریال حاج یونس رو دیدیم و بعد که تمام شد ادامه برنامه را دنبال کردیم ......

 

نتیجه گیری که من از صحبتهای دکتر گرفتم این بود که ابتدا ریشه مشکل را از شما سوال می کند و کاملاٌ تحقیق می کنه و بعد خیلی رک ، بی پروا ، واضح و بدون هیچ پیچوندنی حرفش یا همون حقیقیت رو می زنه .

من سخنرانی و سمینارهای زیادی از این دکترها و آقایان رفتم ولی این به دلم بیشتر چسبید .

 

 

اطلاعاتی که من درباره این شخصیت کسب کردم :  

 

  • آدرس سایت :                                                        www.holakouee.com
  •  زمان پخش برنامه :  

         شبکه اندیشه TV ، سه شنبه ها و جمعه ها از ساعت 8:30 تا 12 شب .

 

  • مرکز تهیه DVD ، CD , Tapes و یا کتاب در ایران :         انتشارات ما و شما

 

                   -------------------------------------------------------------------

                                                        

                                                                       با آرزوی موفقیت برای همه دوستان عزیز

 

 

 

سالها دل طلب جام جم از ما می کرد     آنچه خود داشت زبیگانه تمنا می کرد .

 

امروز یه تصمیم جالبی گرفتم ، جملات و حرفهای قشنگی که از هر جا شنیدم و یا دیدم رو جمع بندی می کنم و با ذکر منبع می نویسم ، این جملات توی اون برهه زمانی برای من تاثیر گذار بوده ، البته شاید برای کسی که این جملات رو می خونه اون تاثیری که من میگم نداشته باشه ، ولی خواندنش برای همه می تونه مفید باشه .

 

 

1- دکتر فرهنگ هلاکوئی ( شبکه اندیشه TV ) *

 

·         خواستن توانستن نیست ، آفریدن است .

 

 

2- مصاحبه رادیو جوان با آقای نماینده ( دوبلر تلویزیون )

 

·        احترام به خود رو از خودمون کسب کنیم .

 

·         وقتی امنیت توی جامعه ای پیدا میشه که مردم اون جامعه به همدیگه احترام بزارن .

 

·         باید سعی کنیم همدیگه رو دوست داشته باشیم و عشق بورزیم .

 

 

3- وبلاگ آلبالوی پر احساس ( میترا خانم )

 

·         حتی اگه هیچی بر وفق مرادت نباشه، کمال حماقته اگه نا امید بشی و زانوی غم بغل بگیری .

 

 

4- کتاب اسلام شناسی ( دکتر شریعتی )

 

·         مسئله شناخت ، مسئله فهمیدن غیر از مسئله دانستن است ، کسی که فرق شناختن را با دانستن نداند نه چیزی را می شناسد و نه چیزی رو می داند ولو دانشمند یا علامه باشد.

 

 

* مطلب بعدی که می نویسم درباره جناب دکتر هلاکوئی هست.