مطلب روز

 

دیروز توی یه مجله اینترتی یه فال دیدم که خیلی برام جالب و دوست داشتنی بود علمی بودن اون رو نمی دونم اما فکر میکنم خالی از لطف نباشه امتحان کردنش :

 
تذکر اول: اگر واقعا برای سرگرمی هم که شده قصد دارید این تست رو دنبال کنید، لطف کنید مطلب رو از آخر به اول نخونید
.
.
دوم: لطفا جواب رو هم بنویسید
.
.
و اما تست
.
.
.
.
برای انجام این تست چند لحظه به کف دستتان نگاه کنید
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اکنون به ناخن های دستتان نگاه کنید
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
گفته می شود که
.
.
اگر برای دیدن ناخن هایتان، دستتان را برگرداندید و ناخن ها را نگاه کردید
انسانی بیشتر منطقی هستید ولی اگر برای دیدن ناخن هایتان در همان حال که کف دستتان مقابل شماست انگشتانتان را خم کنید و به ناخن هایتان نگاه کنید، فردی هستید که بیشتر بر احساساتتان تکیه می کنید
 
.
.
.
 
شما جزو کدوم دسته از افراد هستید؟

روزهای آتیشی

 

روزهای سخت زندگی

 

 

این چند روز خیلی بهم سخت گذشته بارها آرزوی مرگ کردم ، هر کی از دوستام بهم می گفت که عزیزی رو از دست داده می گفتم ای کاش من جای اون بودم ، ولی نمی دونم چرا خدا منو نمی بره ، می دونه من طاقت این همه سختی رو ندارم می دونه من چه مشکلی دارم ولی باز هم  بیشتر بهم می ده ، تو این همه استرس و اضطراب دست و پا زدن خسته شدم ، وقتی فکر بعضی چیزها رو می کنم واقعاً کم میارم ، فقط فکر خودکشی برام می مونه.

این چند روز خیلی بهم سخت گذشته بارها آرزوی مرگ کردم ، هر کی از دوستام بهم می گفت که عزیزی رو از دست داده می گفتم ای کاش من جای اون بودم ، ولی نمی دونم چرا خدا منو نمی بره ، می دونه من طاقت این همه سختی رو ندارم می دونه من چه مشکلی دارم ولی باز هم  بیشتر بهم می ده ، تو این همه استرس و اضطراب دست و پا زدن خسته شدم ، وقتی فکر بعضی چیزها رو می کنم واقعاً کم میارم ، فقط فکر خودکشی برام می مونه.

مطمئن هستم اگه برم اون دنیا جواب تک تک سوالهای خدا رو بهش می دم . و من ازش چند تا سوال دارم، چرا تو این همه آدم آخه من............................. من چه گناهی کردم که باید با من اینجوری رفتار بشه ...

یه چیزی رو می دونم ، خدا خیلی منو دوست داره ، چون این مشکلاتی که بهم داده باعث شده من بهش نزدیکتر بشم .

ولی ازت خواهش می کنم به خاطر آقا امام زمان  که خادم اش هستم ؛ دیگه دارم کم میارم  .............. بسه .

یاد شعر سعدی می افتم "" کارها به صبر بر آید و مستعجل بسر در آید ""

 

 

خدایا بابت تمام محبت هات سپاسگزارم .

خدایا بابت این چند روز که مزاحمت شدم منو ببخش .

خدایا بابت صدا زدن های بی موقع من که باعث شد بیدارت کنم بازم منو ببخش . 

اگه اجازه بدی حالا حالا ها باهات کار دارم ..............

یه مطلب

اعتماد به نفس چیست؟
اعتماد به نفس به میزان علاقه، اطمینان و غروری که نسبت به خود دارید می گویند. اما همیشه افراد زیادی وجود داشته اند که به دلایل بسیاری زندگی را دو بعدی میبینند و به همین دلیل پیدا کردن توانایی های خودشان برایشان مشکل شده و زندگی برایشان بی معنی شده است.
هر چند ممکن است افرادی باشند که در هیچ زمینه ای اعتماد به نفس ندارند اما معمولاً کمبود اعتماد به نفس افراد در جنبه های بخصوص هر فرد است. به طور مثال، آنها که از لحاظ ظاهر اعتماد به نفس ندارند، زندگی اجتماعی برایشان بسیار دشوار خواهد شد. این افراد تصور خواهند کرد که در مجامع عمومی کسی به آنها توجه نخواهد کرد و مجبور خواهند شد که از اول تا آخر مجلس در گوشه ای تنها بنشینند.
در زندگی زناشویی هم ممکن است کمبود اعتماد به نفس مشکلات زیادی ایجاد کند. ممکن است فرد همچنان در رابطه ای که خود می داند بسیار برای وی مسموم و ناسالم است باقی بماند در حالیکه آگهی کامل دارد که اصلاً از این رابطه خوشحال نیست. این به این دلیل است که فرد تصور می کند که قادر نیست این وضعیت را بهبود بخشد.
این مسئله می تواند در زندگی کاری افراد هم تاثیر منفی بگذارد. کمبود اعتماد به نفس منجر به فقدان انگیزه و علاقه در فرد برای پیشرفت خواهد شد.
اما اگر این مسئله را در مقیاس کلی تر بررسی کنیم، فرد فاقد اعتماد به نفس ممکن است از انجام همه کارها سر باز زند و بی هدف باشد فقط به این دلیل که تصور میکند که توانایی انجام کاری را ندارد. اما الان دیگر زمانش رسیده است که این رویه را تغییر داده و این را باور کنید که شما قادر به انجام هر کاری که می خواهید هستید.