تغییرات

- خیلی خوشحالم ، امروز روز خوبی بوده ، آرزوم همینه ، برای تو ....

- طمع تغییرات رو دارم می کشم ، اونم چه طمعی .

- می دونم الان از قولی که بهم داده بودیم سرپیچی کردم ، ساعت از 23 رد شد ، ولی ....


به همه دوستان می خوام امروز یه تجربه ای رو بگم که اگه تو شرایطش قرار نگیرید بهش نمی رسید :
- شاید الان شما با اعضای خانواده تون یا دوستان و یا فامیل خیلی رابطه صمیمی دارید ، آیا می دونید وقتی دارید پیشرفت می کنید ، خیلی از اونهایی که ادعا می کنن با شما صمیمی هستند دارن تیشه به ریشه تون می زنند ، اونها طاقت پیشرفتهای شما رو ندارن ، اونها دارن می ترکن و اما شاید ظاهر رو حفظ کنن ولی شدن دشمن در لباس یک دوست ، دست خودشون نیست ، برادر ، خواهر ، پدر نمی شناسه ، چون اونا چشم دیدن پیشرفتهای شما رو ندارن ، اینجا مبارزه شروع میشه ، شما باید خونسردی تون رو حفظ کنید و به نظراتشون دقت کنید که ببینید با چه لحنی می گن و شما رو به چه سمتی سوق می ده .... پیشرفت یا پسرفت ......

- خودم رو وسط یه جایی دارم می بینم که یه روز آرزوم بوده و ولی الان انگار وسط یه صحرا نشستم ، دارم با مشکلاتی مبارزه می کنم که کمتر کسی حاضره خودش رو درگیر کنه ... ولی من شروع کردم و باید تا آخرش ادامه بدم .. چون تو هدفمی نه این مشکلات ( چشمک ) .

- خدایا خیلی ممنون ، بخاطر همه چیز ....
نظرات 4 + ارسال نظر
الناز یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:33 ب.ظ http://setare-ye-shab.blogsky.com/

چی بگم والا !
میگم خوب مبارزه کن که ضربه فنی نشی ها .
اونی که یه روز آرزو بود و بعد هدف شد و حالا بهش رسیدی یعنی زندگی قدرش و بدون

صالح چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:59 ب.ظ

سلام

چاکر دوست گلم آقا صادق
امیدوارم حالت خوب باشه.
من که حالم خیلی بده یعنی الان خیلی سخت میتونم حرف بزنم.
این دکتر آریانی خیلی بی انصافه!!!

دوباره بهت سر میزنم.
یاعلی.

حسین شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:11 ق.ظ http://www.shabestar2006.blogfa.com

سلام اقا صادق
یه خواهشی ازتون دارم
من اون وبلاگ لکنت زبان رو همیشه پی گیرش بودم
نمیدونم این قرص های که میگین
چه قدر تاثیر داره
خواهش میکنم با من تماس بگیرین
میخوام امتحان کنم
من منتظر هستم اقا صادق
شماره تماس من
۰۹۱۴۹۰۹۸۴۵۲ موبایل
۰۴۱۱۳۳۰۹۷۳۳ خونه

ممنون میشم

کپلی! یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:26 ب.ظ

هان؟پس چرا من ندونم هیچی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد