تغییرات

بالاخره وبلاگ من یکساله شد ؛ ولی من تصمیم های جدیدی گرفتم ، یعنی از قبل تو اهدافم و تو فکرام بود و از طرفی خیلی دوس داشتم یه تغییرات و تحولات عظیمی رو تو این زمینه ایجاد کنم و الان بهترین زمان برای این کار هستش ، درسته که مشغله های خیلی زیادی از قبیل : کار ، دانشگاه ، خانواده ، وووو... دارم ، ولی نمی خوام اینا مانع رسیدن به اهدافم بشن ، اولین تصمیم من در مورد وبلاگم هست می خوام وبلاگم رو تفکیک کنم و مطالب رو پراکنده ننویسم ، 1- یک وبلاگ به عنوان احساسات راه اندازی کنم 2- وبلاگ تخصصی در زمینه لکنت زبان ایجاد کنم 3- وبلاگ تخصصی در زمینه کامپیوتر 4- یه وبلاگ در مورد مهدیه و هئیت ایجاد کنم .

- ولی در زمینه لکنت زبان چرا ؟
چون من خودم این مشکل رو داشتم و الان رفع شده ، دوس دارم تا اون جایی که می تونم اطلاعات جدید رو بگیرم و در اختیار دوستانم در سراسر ایران قرار بدم از طرفی اکثر وبلاگهایی که در زمینه لکنت زبان فعالیت داشتن در حال حاضر یا به روز نمی شن و یا هک شدن و یا بنا به دلایلی کار نمی کنن ... که خودم خیلی ناراحتم از این موضوع وبلاگ دوستم آقای جلال رمضانی یکی از این وبلاگها بود که متاسفانه توسط یه هکر ، هک شد و وبلاگ بعدی ایشون دیگه آپ نمیشه .
دومین سایت که از آقای پور خجسته عزیز و دیگران دوستان بود که دیگه به روز نمیشه و برنامه گردهمایی ایشون که در پارک طالقانی برگزار می شد دیگه اجرا نمیشه .. همه ی این عوامل باعث شد که به فکر یه وبلاگی باشم که بتونم یه اتحادی بین بچه های لکنتی در سرتاسر ایران ایجاد کنم و تبادل اطلاعات قشنگی داشته باشم .

در ابتدا هم می خوام وبلاگ لکنت زبان رو راه اندازی کنم و بعد به ترتیب احساسات ، هئیت و کامپیوتر رو راه اندازی کنم .

در مورد وبلاگ فعلی هم می خوام به صورت یه وبی درباره افکار و اندیشه ها باشه و دیدگاهای خودم نسبت به مسائل رو بنویسم .

اگه دوستان هم نظری دارن خیلی خوشحال میشم .

با احترام - صادق

دوس دارم بدونم

نمی دونم تا الان تونستم درکش کنم ،

نمی دونم تا الان تونستم نیازهایی رو که از یه مرد انتظار داره رو جوابگو باشم .

نمی دونم تونستم براش مایه دلگرمی باشم .

نمی دونم احساساتش چی می گه .

نمی دونم تونستم اون حس دوس داشتن رو بهش منتقل کنم .

نمی دونم تا حالا که اینقد ادعای درک؛شعور،فهم و غیره رو داشتم ، تونستم اجرا کنم .

دوس دارم تو روابطمون هر اشکالی که می بینی رو بهم بگی ...... ممنوم