فکرای آخر شبی


- یه وقتهایی فک می کنم می بینم اگه باهوش بودم و با عقلم جلو می رفتم شاید اوضام از این که بود بهتر می شد ولی بنده ناشکر نیستم . خیلی ممنون

- آیا می دونید برای رسیدن به موفقیت فقط باید عمل کرد اصلاٌ نباید حرف زد .

- از طرفی خیلی از پیشرفتام ماله اونه ، چون اون باعث تکون خوردن و پیشرفتم شد .

- کی می دونست شاید یه روزی من اینجوری بشم .

- ولی اگه یه روزی بدونی من کجام و چی کار می کردم ، شاید خیلی ناراحت شی ، ولی اون روز بهم حق بده ، چون واقعاً دوستت دارم ، از چیزهایی گذشتم و فقط برای تو خواستم ، که فقط یه نفر از ما می تونست داشته باشه نه دو نفر ...

- می دونی فرق عمل تا حرف چقدره ، خیلی زیاد یا خیلی کم ، مهم تصور ما آدمهاست یا اندیشه های ما .

- به جرات به این حد از آدمیت رسیدم که یه کوه طلا رو با تو عوض نمی کنم یا هر چیزی که قبلاٌ حاضر بودم جونم رو پاش بدم .
نظرات 3 + ارسال نظر
کپلی! شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:14 ب.ظ

زیبا ترین ویژگی که یه آدم می تونه داشته باشه و تو داری،احساسته.
یه نفر از ما؟اولش عصبانی شدم و می خواستم بهت بگم هر چیزی هست برا دوتا مونه و من نمی خوام اینی که می گیو.ولی بعدش دیدم نه.باشه تو بگذر و یه چیزاییو فقط برا من بخواه و من داشته باشم،منم هدیشون می دم به تو و جفتی لذتشو می بریم.
مهم عمل ماست،عمل یعنی تصوری که اندیشه بهش جهت داده.(فیلسوف شدم)
مخلص شما یار گرامی خود هستیم،در بست تا خود بهشت.در انظار عمومی نمی بوسیمتان،رسما" شب خدمت می رسیم.
مواظب خود باشید.

الناز شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:59 ب.ظ http://setare-ye-shab.blogsky.com/

سلام
پستت که به ما ربطی نداشت ولی خوب از اونجایی که من خیلی فضولم خوندم(چشمک)

الناز شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:59 ب.ظ http://setare-ye-shab.blogsky.com/

جییییییییییییییغ
این بار نمیدانیم ترکیدیم یا ترکاندیم
هر چه باشد جایتان خالی است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد