نکات مهم

یه وقتهایی فک می کنم ،
اگه آدمها ارزش دوستیها رو بدونن تو دنیا چه اتفاقی میافته ....
چرا خیلی ها از آدمها نمی خوان ارزش دوستی ها رو بدونن ، واقعاً چرا .....!!!!!

- هر چی یاد می گیرم می بینم بازم کمه .....

- خیلی دوس دارم زبان فرانسه رو یاد بگیرم ، ولی متاسفانه شرایط الانم اجازه نمی ده !

- برای رشد کردن همیشه باید سوال طرح کرد و به دنبال پاسخش جست و جو کرد ...

- چند روز پیش یه لحظه فک کردم دیدم خدا خیلی داره در حق من خوبی می کنه ، آخه مگه من کی ام ، تازه من چه جوری این همه خوبی رو جواب بدم . از طرفی نسبت به یه عزیزی هم اینجوری شده بوده ام ....
دنبال جوابم بودم که رسیدم به این حرف ولی دیدم برا این گزینه درست نیست :
گاهی برای درک کردن چیزی که خیلی بزرگه ، باید از اون فاصله گرفت وگرنه نمی تونی ببینیش . فاصله ها می تونند امکانی برای بهتر دیدن و لمس کردن باشند .

تو این چند ماه جایگزین های جالبی دارم پیدا می کنم ، که زندگیم رو داره عوض میکنه ،
خصوصاٌ از لحاظ فکری !!
نظرات 4 + ارسال نظر
الناز دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:46 ق.ظ http://setare-ye-shab.blogsky.com/

سلام از این ورا؟ آپ نمیکنی نمی کنی بعد هر روز به هروز!
خدا خداست!یه دونه است در مغز ما ها نمیگنجه!
در مورد یادگیری هم صد در صد درست می بینی انشتین از یه ده هزارم سلولهای خاکستری اش استفاده نکرده بود پروفسور حسابی رو بستر بیماری دم مرگ شروع کرد به یادگیری زبان آلمانی! زبان فرانسه رو هم یاد بگیر خیلی قشنگه با همه ی سخت بودن و استثناهاش قشنگه اگه موقعیت بخواهی پیدا میشه موسسه کیش کلاسهایی داره که فقط جمعه ها برگزار میشه امتحان کنbonne chance!
آخ که چه تغییرای مثبت رو دوست دارم موفق باشی
مواظبت خودش باش!

مهستا دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:19 ق.ظ http://mahasta.com

به سوالت نخندیدم اما متاسف شدم ....
استان بوشهر یکی از استان های کشور است و مرکز آن بندر بوشهر می باشد

الناز جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:08 ب.ظ http://setare-ye-shab.blogsky.com/

یکی اینجا بود یه زمانی میگفت شما در روز هیچ اتفاقی براتون نمی افته که انقدر دیر به دیر آپ میکنید فکر کنم اسمش صادق بود!
کجاییییییییییییی؟

مهر دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:19 ب.ظ http://Doayam.blogsky.com

سلام دوستم!

گاهی نیاز به دعا داریم و کسی را نمی یابیم.

این سایت را به راه انداختم تا هم دعایتان کنم و هم

شما دعایم کنید!

اگر نیاز به دعا دارید نامتان را در کامنت برایم بگذارید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد