تغییرات

بالاخره وبلاگ من یکساله شد ؛ ولی من تصمیم های جدیدی گرفتم ، یعنی از قبل تو اهدافم و تو فکرام بود و از طرفی خیلی دوس داشتم یه تغییرات و تحولات عظیمی رو تو این زمینه ایجاد کنم و الان بهترین زمان برای این کار هستش ، درسته که مشغله های خیلی زیادی از قبیل : کار ، دانشگاه ، خانواده ، وووو... دارم ، ولی نمی خوام اینا مانع رسیدن به اهدافم بشن ، اولین تصمیم من در مورد وبلاگم هست می خوام وبلاگم رو تفکیک کنم و مطالب رو پراکنده ننویسم ، 1- یک وبلاگ به عنوان احساسات راه اندازی کنم 2- وبلاگ تخصصی در زمینه لکنت زبان ایجاد کنم 3- وبلاگ تخصصی در زمینه کامپیوتر 4- یه وبلاگ در مورد مهدیه و هئیت ایجاد کنم .

- ولی در زمینه لکنت زبان چرا ؟
چون من خودم این مشکل رو داشتم و الان رفع شده ، دوس دارم تا اون جایی که می تونم اطلاعات جدید رو بگیرم و در اختیار دوستانم در سراسر ایران قرار بدم از طرفی اکثر وبلاگهایی که در زمینه لکنت زبان فعالیت داشتن در حال حاضر یا به روز نمی شن و یا هک شدن و یا بنا به دلایلی کار نمی کنن ... که خودم خیلی ناراحتم از این موضوع وبلاگ دوستم آقای جلال رمضانی یکی از این وبلاگها بود که متاسفانه توسط یه هکر ، هک شد و وبلاگ بعدی ایشون دیگه آپ نمیشه .
دومین سایت که از آقای پور خجسته عزیز و دیگران دوستان بود که دیگه به روز نمیشه و برنامه گردهمایی ایشون که در پارک طالقانی برگزار می شد دیگه اجرا نمیشه .. همه ی این عوامل باعث شد که به فکر یه وبلاگی باشم که بتونم یه اتحادی بین بچه های لکنتی در سرتاسر ایران ایجاد کنم و تبادل اطلاعات قشنگی داشته باشم .

در ابتدا هم می خوام وبلاگ لکنت زبان رو راه اندازی کنم و بعد به ترتیب احساسات ، هئیت و کامپیوتر رو راه اندازی کنم .

در مورد وبلاگ فعلی هم می خوام به صورت یه وبی درباره افکار و اندیشه ها باشه و دیدگاهای خودم نسبت به مسائل رو بنویسم .

اگه دوستان هم نظری دارن خیلی خوشحال میشم .

با احترام - صادق

نظرات 9 + ارسال نظر
کپلی! یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:55 ب.ظ

نمی دونی؟؟؟؟نه تو واقعا" نمی دونی جواب این سوالا رو؟
جواب این سوالا به دردت نمی خوره،عزیزم،به این چیزا فک نکن،چیزی که تو باید بهش فک کنی و من این نیست که طرف خوشش اومده تا این جا یا نه.مهم نیست حس دوست داشتنتو منتقل کردی یا نه،مهم اینه که تو خودت این حسو داشته باشی،مهم اینه که یه همچین انرژی هایی از من دریافت کنی،وقتی یه حرکت می کنی مهم نیست که فک کنی من چقدر خوشم اومد و چقد راضی بودم و چقد شبیه آرزوهام بود،تنها چیزی که مهمه اینه که تو بعد اون حس آرامش داشته باشی و سبکی،هر وقت این حسو داشتی مطمئن باش موفق بودی و من بسیار خوشحالم و راضی.وقتی تو حس خوبی داشته باشی،وقتی تو منو درک می کنی که خودت همچین حسی توی وجودت داشته باشیو لمسش کنی،هر وقت این آرامشو توی خودت حس کردی،هر وقت بعد یه حرکت لبخند اومد رو لبت مطمئن باش همون حسهایی که می خواستیو من گرفتم.
دوستت دارم آرام جانم.

فلیکا یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:13 ب.ظ http://fellika.blogfa.com

اولا" سلام،دوما" وبلاگ شما تاریخ تولدش 26/4/86 می باشد ،امروز 9/4/87 می باشد ،هنوز کامل یه ساله نشده،منتهاش به خاطر گل روی کپلی تان ما قبول می کنیم و بهتان تبریک می گوییم.ان شالله صد ساله شوید،البته به شرطی که فراموش نکنید ما را و اطراف وبلاگ ما نیز پیدایتان شود.این را نیز می بخشیم بر شما،می دانیم که بچه محصل هستید و درگیر درس و مشق،آنها هم که نباشد در گیر زن و بچه هستید.
یعنی می خوای 5تا وبلاگ داشته باشی؟همزمان؟تو که همین یه دونه رو هم سالی یه بار آپ می کنی،ولی خوبه بکن این کار رو.منم همشو می خونم،قول می دم.(چشمک)
وبلاگ لکنت زبانتو به نظر من این جوری شروع کن:تجربه ها و کارایی که خودت کردی تا خوب شدی و دردسرا و مشکلاتی که سر راهت بود رو بنویس...برا اینکه مردمم بشناسن این وبلاگو من پیشنهاد می کنم توی سایت وبلاگهای به روز شده ثبت نام کن،لینکش تو وبلاگ من هست،اگه دوست داشتی بعدا" بگو بهت مراحل کار و چگونگیشو بگم،یکی از مزیتاش اینه که وقتی آپ کنی،لینکت توی اون سایت و هر وبلاگی که باشه طرف می فهمه چون اسمت می آد اول لیست.توی بلاگرولینگم ثبت نام کن،اونم به این درد می خوره که از آپ شدن وبلاگای دوستات خودت می تونی باخبر بشی.به هر حال فکر جالبیه و به درد بخور.امیدوارم موفق بشی.اون وبلاگ احساستم زودتر راه اندازی کن تا سر از کارات درآریم(چشمک)...
موفق باشی و به قول خودت شاد باشی ـــ فلیکا
راستی من امروز برا بار اول بالای وبلاگتو دیدم،در ستایش زندگی،خوشم اومد.

الناز دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:31 ب.ظ http://setare-ye-shab.blogsky.com/

اوووووووو چقذه تصمیم امیدوارم همه اش و به نحو احسن عملی کنی و همیشه موفق باشی.
راستی سلام .خوبی؟

[ بدون نام ] یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:19 ق.ظ

سلام دوست عزیز صادق جان
من یک معلول جسمی هستم که با مشکلات گفتاری هم دست وپنچه نرم میکنم
به دلیل موضوع پایان نامه ام ( بررسی تا’ثیر اختلالات گویایی با اضطراب وسازگاری در افراد لکنتی وسالم) به اینترنت اومدم و وب شما رو پیدا کردم رشته من روانشناسی بالینی هست. دوست عزیز از شما کمک میخواهم که اگر در این زمینه یا حتی در مورد یکی از موضوعات ( مشکلات گویایی . اضطراب. سازگاری ) مطلبی داشتید مرا یاری کنید

ساربوک یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:44 ب.ظ http://saarbuk.blogfa.com

با سلام و احترام...
قسمت نظرات بعضی از پستها بازه. من تازه جواب کامنت قبلی خودمو خوندم.
در وبلاگ به انتظار نظرات شما جهت هرچه بهتر شدن وبلاگ هستم.
ضمنا تولد وبلاگتون مبارک!

یه دوست دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:45 ب.ظ

سلام آقا صادق با نوشته های شما در وبلاگ آقای رمضانی آشنا شدم. از شما راهنمایی میخوام. برادر من دچار لکنت زبانه. ۳۳ سالشه. از یک نوع قرص صحبت کرده بودید ممکنه دربارش توضیحاتی بدید و اسمش رو بگید؟ در ضمن میخواستم بدونم که آیا در اصفهان گفتار درمانگر خوب یا انجمنی در این باره هست؟ و آیا روشها نوینی برای درمان لکنت وجود داره؟
از زحمات شما واقعا سپاسگزارم

فلیکا چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:05 ب.ظ

چه به سر اینجا اومده؟دل تنگ نوشته هاتم.

صالح جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:05 ق.ظ http://www.stutter-therapy.blogfa.com

سلام
صادق می تونی شماره ات رو به من بدی.
اون شماره قبلیت که در دسترس نیست.

کارت دارم.

اگر دوست داشتی بدی، توی وبلاگم بصورت خصوصی نظر بده.

منتظرم

محمد جواد چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:15 ق.ظ http://www.electerosaman.blogfa.com

سلام خوبی وب خوبی داری من دارم با این مشکل می جنگم ولی همه گفتار درمنگر ها می گویند که نمی توانم با ترس خودم هنگام صحبت با دیگران یا جمع مقابله کنم خواهش می کنم تجربیات خودتونو در اختیارم قراربدید
یک سوال: شما واقعا درمان شدید و دیگه مشکلی ندارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد