می خوام از این به بعد به راه حل فک کنم نه به مشکلات .

شروع خیلی خوبی رو آغاز کردم ، خدایا بخاطر این چند روز خیلی ممنون .
نظرات 4 + ارسال نظر
فلیکا شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:39 ب.ظ

تشویقتان می کنیم.امیدواریم موفق باشید حسابی و به ما شیرینی پیروزی خود را دهید.

الناز یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:43 ب.ظ http://setare-ye-shab.blogsky.com/

سلام
سال نو مبارک
مشخصه شروع خوشی داشتی امیدوارم همینجور ادامه بدهی

صالح سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:48 ب.ظ

آقا صادق سلام
در مورد قرص درمان لکنت، در یک وبلاگ صحبت کرده بودید میشه بگید چطوریه و از کجا میشه تهیه کرد؟

راستی من یک برنامه خوب برای درمان لکنت دارم که مطمئنم به احتمال۹۰٪ جواب میده اما قبلش میخوام با چند نفر مشورت کنم؛ خوشحال میشم برام آف بذاری.

یاعلی

ترلان پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:25 ب.ظ

به به میبینم که فرشته مهربونم پیدا کردی.بیشتر ازش بنویس.فضولیم گل کرده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد