مطلب روز

 

دیروز توی یه مجله اینترتی یه فال دیدم که خیلی برام جالب و دوست داشتنی بود علمی بودن اون رو نمی دونم اما فکر میکنم خالی از لطف نباشه امتحان کردنش :

 
تذکر اول: اگر واقعا برای سرگرمی هم که شده قصد دارید این تست رو دنبال کنید، لطف کنید مطلب رو از آخر به اول نخونید
.
.
دوم: لطفا جواب رو هم بنویسید
.
.
و اما تست
.
.
.
.
برای انجام این تست چند لحظه به کف دستتان نگاه کنید
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اکنون به ناخن های دستتان نگاه کنید
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
گفته می شود که
.
.
اگر برای دیدن ناخن هایتان، دستتان را برگرداندید و ناخن ها را نگاه کردید
انسانی بیشتر منطقی هستید ولی اگر برای دیدن ناخن هایتان در همان حال که کف دستتان مقابل شماست انگشتانتان را خم کنید و به ناخن هایتان نگاه کنید، فردی هستید که بیشتر بر احساساتتان تکیه می کنید
 
.
.
.
 
شما جزو کدوم دسته از افراد هستید؟
نظرات 2 + ارسال نظر
فلیکا سه‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:00 ب.ظ http://fellika.blogfa.com

اولا؛ مبارک
دوما من نوع دوم بودم ..دونقطه دی

نوشین۱۷ یکشنبه 1 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:38 ق.ظ http://Nooshin17.com

عجب تست ردیفی بود من دسته احساساتی ها بودم و دقیقا هم درست از آب دراومد تستش!
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد