سالها دل طلب جام جم از ما می کرد     آنچه خود داشت زبیگانه تمنا می کرد .

 

امروز یه تصمیم جالبی گرفتم ، جملات و حرفهای قشنگی که از هر جا شنیدم و یا دیدم رو جمع بندی می کنم و با ذکر منبع می نویسم ، این جملات توی اون برهه زمانی برای من تاثیر گذار بوده ، البته شاید برای کسی که این جملات رو می خونه اون تاثیری که من میگم نداشته باشه ، ولی خواندنش برای همه می تونه مفید باشه .

 

 

1- دکتر فرهنگ هلاکوئی ( شبکه اندیشه TV ) *

 

·         خواستن توانستن نیست ، آفریدن است .

 

 

2- مصاحبه رادیو جوان با آقای نماینده ( دوبلر تلویزیون )

 

·        احترام به خود رو از خودمون کسب کنیم .

 

·         وقتی امنیت توی جامعه ای پیدا میشه که مردم اون جامعه به همدیگه احترام بزارن .

 

·         باید سعی کنیم همدیگه رو دوست داشته باشیم و عشق بورزیم .

 

 

3- وبلاگ آلبالوی پر احساس ( میترا خانم )

 

·         حتی اگه هیچی بر وفق مرادت نباشه، کمال حماقته اگه نا امید بشی و زانوی غم بغل بگیری .

 

 

4- کتاب اسلام شناسی ( دکتر شریعتی )

 

·         مسئله شناخت ، مسئله فهمیدن غیر از مسئله دانستن است ، کسی که فرق شناختن را با دانستن نداند نه چیزی را می شناسد و نه چیزی رو می داند ولو دانشمند یا علامه باشد.

 

 

* مطلب بعدی که می نویسم درباره جناب دکتر هلاکوئی هست.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
فلیکا شنبه 5 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:21 ب.ظ http://fellika.blogfa.com

منم یه عالمه از این جمله ها از این ور اون ور جمع کردم نوشتم.یه موقع ها خوندشون خیلی خوبه،همچین می چسبه و یه سری یام که آدم حس می کنه چقدر به همچین جمله ای نیاز داشته....

زهرا پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:12 ب.ظ

سلام
خییییییییییییییییییییییییییییییلی دوس دارم یکی باشه مثل خودم عاشق دکتر هلاکویی باشه بشینم یه دل سیییییییییییییییییییییییییییییییییر باهاش صحبت کنم
به قول خود دکتر براش آرزوی بهترین هارو میکنم من با حرفای ایشون خودمو شناختم واقعا مرد بسیار بزرگی هستن
خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی دوستشون دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد