معرفی یه شخصیت بزرگ ( دکتر فرهنگ هلاکوئی)

 

دکتر فرهنگ هلاکویی

 

طبق قولی که داده بودم مطلب بعدی را درباره دکتر هلاکوئی می نویسم ، یادمه دقیقاٌ روز جمعه بود که من به اتفاق پدر و مادرم رفتیم کرج خانه عمویم ، روزی بود که عید سعید فطر رو می خواستند اعلام کنند که بعد روز شنبه شد .

جمعه شب همه دور تلویزیون بودیم که کانال اندیشه TV داشت مشاوره های دکتر را پخش می کرد ، پسر عموی من که آشنایی بیشتری داشت گفت این خیلی مرد بزرگی هست . خلاصه سخنرانی دکتر ما تقارن پیدا کرد با سریال میوه ممنونه ، پدر و مادرها  اصرار شدید داشتند که ما می خواهیم سریال رو ببینیم و ما جوانترها گفتیم باید رای بگیریم که چون تعداد ما بیشتر بود برنده شدیم ولی بعد پشیمون شدیم چون دیدم این بنده خدا ها پراکنده شدن و یا خوابیدن و .... و رفتیم سریال حاج یونس رو دیدیم و بعد که تمام شد ادامه برنامه را دنبال کردیم ......

 

نتیجه گیری که من از صحبتهای دکتر گرفتم این بود که ابتدا ریشه مشکل را از شما سوال می کند و کاملاٌ تحقیق می کنه و بعد خیلی رک ، بی پروا ، واضح و بدون هیچ پیچوندنی حرفش یا همون حقیقیت رو می زنه .

من سخنرانی و سمینارهای زیادی از این دکترها و آقایان رفتم ولی این به دلم بیشتر چسبید .

 

 

اطلاعاتی که من درباره این شخصیت کسب کردم :  

 

  • آدرس سایت :                                                        www.holakouee.com
  •  زمان پخش برنامه :  

         شبکه اندیشه TV ، سه شنبه ها و جمعه ها از ساعت 8:30 تا 12 شب .

 

  • مرکز تهیه DVD ، CD , Tapes و یا کتاب در ایران :         انتشارات ما و شما

 

                   -------------------------------------------------------------------

                                                        

                                                                       با آرزوی موفقیت برای همه دوستان عزیز

 

 

نظرات 12 + ارسال نظر
مریمی چهارشنبه 9 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:17 ب.ظ http://maryami-myself.blogfa.com/

من با هر کی هر جور حقشه رفتار می کنم! محض اطلاع!

فلیکا شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:03 ق.ظ

ابتدا ریشه مشکل را از شما سوال می کند ...اینو هستم منتها آدم تو مشکلا اینقدر دنبال چاره است که دیگگه یادش می ره بشینه فکر کنه اولش چی بوده.خودم که این جوری ام معمولا

atefeh دوشنبه 14 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:47 ق.ظ


من فک کردم دکتر فرهنگ هلاکوئی همون دکتر فرهنگ هست ولی بعدش رفتم دیدم نه دکتر فرهنگ یکی دیگه هست ،
اگه تونستی درباره اون هم بنویس من شنیدم خیلی بارشه .

آلبالو خانوم شنبه 19 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:06 ق.ظ http://chickenlittle.blogsky.com

می دونی اون موقع که این حرف تو ذهن آدم میاد مودبانش نمیاد معمولا!

آلبالو خانوم جمعه 25 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:14 ق.ظ http://chickenlittle.blogsky.com

مرسی بابت توضیح

اریک سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:40 ق.ظ http://www.eric1973.persianblog.ir

از کامنتت تو یکی از وبلاگ ها دیدم خودت یه چنین شخصیتی داری و به دیگران حسودی می کنی ،
پس لطفاٌ کلاس آدمهای باکلاس و با فرهنگ رو در نیار.
فقط و فقط یاد بگیر به همه آدمها احترام بزار و شعور داشته باش ؛ این حرفی هم که گفتم می خواستم بفهمی که حرفهات با شخصیت فرق می کنه . همه انسانها محترمند ،
ایران پر شده از آدمهایی مثل تو که فقط کلاس می زارن.
شاد باشی - صادق
** ببخشید قصد توهین و جسارت نداشتم . **

صادق عزیز
میدونی با خوندن این کامنت خیلی جا خوردم ...به خودم گفتم باید طرف ادم خیلی خفنی باشه ....هرچند هنوز هم نفهمیدم از کجای این متن و کدووم کامنت من فهمیدی من ادم حسودی هستم ...ولی وقتی به وبلاگت سر زدم ....ابتدا از تعجب دهانم نیمه باز شد و بعد شدیدن خندیدم ....بهرحال برات ارزوی موفقیت میکنم ...نگران نباش همه چی درست میشه و تو هم به ارزوهات میرسی دوست من ...بهرحال کافی شاپ همه جور مشتری داره ....به جای اینکه منو نقد کنی در مورد سابجکت نظر میدادی بهتر بود ...بهرحال کامنتت رو پاک کردم فقط برای یه مسلئه وبلاگ من بیلبورد تبلیغاتی نیست و تو هم شیوه نخ نمایی رو برای تبلیغ وبلاگت انتخاب کردی ....راستی مانگو گلاسه های ما حرف نداره امتحانشون کن

روژین سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:17 ق.ظ http://ruzhin.blogfa.com

سلام
سعی میکنم این بار برنامه اش رو ببینم :)

ساربوک چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:23 ب.ظ http://www.saarbuk.blogfa.com

با سلام و احترام...
اگر اطلاعات بیشتری راجع به برنامه های دکتر فرهنگ هلاکویی میخواهید لطفا سری به وبلاگ من بزنید (نه راجع به شخص دکتر هلاکویی )
چون برای تبلیغ اینجا نیومدم بعد از خوندن این نظر میتونین پاکش کنین.....
شاد و شنگول باشید....

حتماٌ سر می زنم ،
خیلی ممنون ، ولی چرا قسمت نظرات شما باز نیست.
این چه حرفیه ...

لیلا شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:02 ق.ظ http://leilabarby9.persianblog.ir

میدونین ایمیل دکتر چیه؟

reza پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:10 ب.ظ

salam dooste aziz, man ghablan tamami CD haye DR holakooe ro kharidam, vali alan ke doostam baraye kharid ba entesharate ma va shoma tamas migiran shomarash avaz shode, lotfan age maghdoore shomare haye entesharat ro baraye man ersal konid. mamnoon

ساربوک جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:07 ق.ظ http://saarbuk.blogfa.com

دانلود رایگان فایلهای شنیداری آموزشی....

طرفدار هلاکویی شنبه 16 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:38 ب.ظ http://holakouee-fan.blogfa.com/

فروش DVD صوتی سمینارهای دکتر فرهنگ هلاکویی

1- سمینار آزادی دکتر هلاکویی - بیش از 15 ساعت
2- سمینار ازدواج و خانواده دکتر هلاکویی - بیش از 10 ساعت
3- سمینار انسان و عشق دکتر هلاکویی - بیش از 13 ساعت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد