چه کسی اجازه داده ؟!

 

حضرت علی (ع) :

 

    "" نادان ترین مردم کسی است که خود را خردمندتر از هر کس گمان برد  ""

 

 

دیروز برای اولین بار تو این چند سال اخیر بود که اینقدر از دست کسی ناراحت می شدم، البته نه که تا حالا از دست کسی ناراحت نشدم ، شدم ولی گذشتم ، ولی این یکی خیلی فرق داشتم ،

 

موارد توهین این آقا :

 

1-     توهین به یه قوم خاص

2-     توهین به یه آدم

3-     توهین به مطالب و حرفهای یه شخص

4-     توهین به اهالی شهرستانها

5-     خرد کردن طرف در مقابل همه

 

من نمی دونم کی به ما آدمها اجازه می ده که کسی رو مورد نقد و بررسی قرار بدیم ، فکر نمی کنم کسی از ما نظری خواسته باشه که بخواهیم اینقدر با لحن بد شخصیت یه انسان نقد و خرد کنیم . حتی ما اندازه اون شخص هم نیستم که بخواهیم درباره اش حرفی بزنیم .

 

مطمئناٌ اگه کسی اول به وبلاگ این آقا بره و مطالبش رو بخونه ، فکر می کنه این کی هست ، چه آدم باشخصیتی یا با چه طرز فکر جالبی ،  ولی جریان من برعکس شد من تو وبلاگ یکی از دوستانم کامنت این آقا رو تماشا کردم و بعد به وبلاگش رفتم و دیدم ...

 

واقعاٌ برای این آدم متاسفم ، با این دیدگاه و طرز فکرش حتی اگه به بالاترین درجات برسه، مطمئناٌ از فرهنگ ، شعور ، انسانیت سهمی نداره ...

 

 *********************************************************************

 

امروز نوشت :

                    نمی خواستم آدرس وبلاگ این دوست عزیز رو بذارم ولی خودش اومد که سخنان گوهر بارشون رو توجیهی کرده باشن و اینکه تو وبلاگ من چیز دیگه ای نوشته بود و در وبلاگ خودشون مطلب دیگه ای درباره من نوشته بودن و "" نظر بنده رو در وبلاگ خودشون پاک کرده بودن "" و خیلی هم توهین آمیز و کاملاٌ از روی حس ناشی از تنفر و حسادت بود .

من اول به خاطر این از شما ناراحت شدم که فکر می کرد که یه فردی با این طرز فکر چرا اینجوری نوشته ، ولی حالا بهم ثابت شد ، اون چیزی که من فکر می کردم نیستی مثل اکثر آدمهای عوام دیگه تو ایران هستی ، ولی یکم بذک شده تر یا شیک تر ، هیچ فرقی نداریییییییییییییییییییییییییییییییی...........

 

ولی عزیزم می بخشمت چون دوست ندارم دلم رو به خاطر آدمهایی مثل تو ابری کنم.

 

 

خنده تلخ من از گریه غم انگیزتر است

کارم از گریه گذشته بدان می خندم .

 

نظرات 6 + ارسال نظر
ایوب چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:22 ق.ظ http://http://www.javdanegee.blogfa.com

سلام در مورد این پست بهتر بود آدرس وبلاگ مورد نظر را می نوشتین تا با خوندن او بتونیم حرفاتون بهتر درک کنیم
در کل با حرفاتون موافق هستم
کسی که دیگری را انکار کند //خود را انکار کرده است

آلبالو خانوم پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:10 ق.ظ http://chickenlittle.blogsky.com

چه قدر شخصی !‌من که سر در نیوردم
این کتاب رو دوست دارم..

روژین پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:44 ب.ظ http://ruzhin.blogfa.com

کامنت تو و کامنت اون واسه تو رو خوندم
اما لطفا آدرس وبلاگی که تو کامنت اریک رو توش خوندی بهم بده

روژین یکشنبه 4 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:49 ق.ظ

آپ کن دیگه :)

ساقی بدون شراب دوشنبه 5 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:10 ق.ظ http://saghibedunesharab.blogfa.com

برای ایمیل آدرس خواسته بودین...

یاسی سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:04 ب.ظ http://www.yasi3pd.blogfa.com

نمیدونم چی باید بگم! همه چی رو توی خودش داره! نداره؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد