دیروز از سر چند تا جریان بشدت ناراحت و دلگیر شدم و آخریش هم شب بخاطر حرفهای نابخردانه من ، که یکی از دوست های گلم از من رنجید .... با خودم عهد کردم با دوستی که فاصله زیادی دارم حرفهای بی ربط نزنم تا اگه دلگیر شد بتونم از دلش در آرم . "" ولی جبران می کنم "" بهت قول می دم...

 

امروز برای سومین بار می خوام نماز شب بخونم..... تا گره ای از مشکلات من باز بشه ....

البته یکی از دوستای خوبم یه دعا برام فرستاده .....

 

بزرگترین تحولات زندگیم از امروز داره رقم می خوره .....

 

یه وام فوق کلان دارم می گیرم ، با همکاری و پارتی بازی عزیزان محفل نشین ....

که با این وام کلان باعث پیشرفت در امور ساختمان سازی میشه ...

 

طبق شنیده ها از بزرگان شهرداری ، دارن محدوده شهری رو افزایش می دن و این یعنی رفتن بسوی پیشرفتی وحشتناک در عرصه اقتصادی و مالی برای من ..

هیچ وقت یادم نمی ره برادربزرگتر من در سال 82 گفت اینجا سرمایه گذاری نکن و از همه بدتر پسر عموی من به من دروغ گفت ، بابا چقد به من تیکه انداخت .

حالا می خوام بزنم تو دهن همشون  " به جز بابا " بصورت خیلی خوشگل و با احترام ....

 

کافی نت رو از ماه بهمن یا اسفند شروع می کنم ، با کمک خدای نت و شبکه جناب منوچ خان بزرگ .

 

اصلاٌ باورم نمیشه صادق داره از این رو به اون رو میشه .

خودم تو این سن و سال و با این وضعیت اصلاٌ نمی تونم درکش کنم ...

 

ولی می دونم خدا از من یه چیزی رو گرفت ، که هر وقت گریه می کنم بهش می گم اگه بیام اون دنیا فقط بهت  می گم توی این چند میلیون آدم چرا من .... آخه چرا ....

ولی یه حکمتی بوده ... خدا خیلی دوستم داشته .

 

با این اوضاع هنوز اشکام می ریزه می دونم خیلی حرص می زنم ، ولی باور کن دست خودم نیست ...

خدایا : دستت درد نکنه .... خیلی دوستت دارم .. این نتیجه تمام زحمت های منه ....

 

-  یه مطلبی رو به یکی می خوام بگم ولی نمی دونم درسته / زوده / اون چه برداشتی می تونه داشته باشه ، با چند نفر مشورت کردم و حرفهای قابل توجهی گفتن ولی می خوام جدی با خودش صحبت کنم ببینم نظرش چیه ..... " با توکل به خدای مهربون " .  

 

نظرات 7 + ارسال نظر
مسلمان ایرانی دوشنبه 10 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:38 ق.ظ http://anti-efsha.blogsky.com

سلام.عنوان وبلاگت جذبم کرد. تأمل در دنیا کار خیلی نیکوییه و افرادی که اینکارو بکنن به ایمان و آرامش میرسن.

امیدوارم در تحولات زندگیت موفق باشی.

برخی دشمنان اسلام سعی میکنند با استفاده از محیط باز و آزاد اینترنت جوانان را به و بسایتهای سراسر دروغ خود بکشانند و آنها را به عناوین مختلف از اسلام منحرف سازند. من در وبلاگم سعی کرده ام قدری با این روند مقابله کنم.دوست داشتی به من یه سر بزن.

به امید ظهور

فلیکا دوشنبه 10 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:02 ب.ظ

هر چی تصور می کنم نمی تونم تجسم کنم که چه جوری یه نفر می تونه از آدمی چون شما برنجه؟به نظر من توهم زدی که فکر می کنی کسیو رنجوندی...
ما هم دعا می نماییم،مشکلاتتان ختم به خیر شوند.
تحولات زیبایی داشته باشین و پیروز شین و دونه دونه شیرینی بدین.دونقطه دی
یه سوال شما چند کاره این آیا؟
حالا داره بهتر می شه یا بدتر؟
خداست دیگه هر چی بخواد می ده،نخواد می گیره،حرفی داری برو براش قلدری کن...این چند میلیون آدم همشون حرفشون همینه که چرا اونا،هر کسی قد خودش داره ،به یه نوعی...
قلب که صاف و بی غل و غش باشه،زودی اشک آدم در می آد...گریه خوبه آدمو می شوره،سبک می کنه،چشما رم خوشگل می کنه تازه.!
پرسیدن نظر مردم که ترس نداره،حرفتو تو دلت نگه ندار،برو جلو ما هم نشستیم اینجا منتظر اینکه یه شیرینی دیگه بزنیم به حسابتون.
می گما الان فردا شده ،چی شد مشکلاتتون حل شد؟؟الان خوشحالی یا نه؟

یاسی پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:40 ق.ظ http://www.yasi3pd.blogfa.com

جواب کامنتت رو گذاشتم! برو بخون!
کافی نت چرا؟!
منکه به نماز و این چیزا دیگه اعتقادی ندارم! ولی ایشالا حل بشه!

روژین دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:23 ق.ظ

منم خیلی وقته توو فکر کافی نتم .

موفق باشی :)

علی چهارشنبه 19 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:05 ب.ظ http://vi-li.blogspot.com

کافی نت؟!! الان که ملت همه رفتن تو کار ADSL و این جور خارجی بازیا! مگه کجا می خوای کافی نت بزنی که بگیره کارت!
---
امیدوارم موفق باشی!

آلبالو خانوم جمعه 5 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:12 ق.ظ http://chickenlittle.blogsky.com

چرا کامنت های بالایی بستست؟؟؟؟؟
قشنگ بود. ولی یه کم رویایی
راستی مرسی بابت تبریک

الناز جمعه 5 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:56 ب.ظ http://setare-ye-shab.blogsky.com/

سلام
گیر دادی هاااااااااااااا
خودم اینجام میدم رفقا تو تهران بفرستنت اوین درکه ها!
من لحنم اینجوریه خودم نیستم والا تا اونجا که من میدونم همه به من میگن بی دین! تو چی میگی رو نمیفهمم
ایشالله تو زندگیت همیشه موفق باشی و تحولات هم به سودت باشه هوارتا
ضمنا من لوسم باور نداری مهم نیست!
مواظبت خودش باش بازم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد